Mall of America


4 par jeans från Garage, 2 par jeans från Hot Topic, en jättefin virkad tshirt från Wet Seal. En mörkblå långärmad peplum spetströja, 2 underbara peplumlinnen från Urban Outfitters (dyra men hur fina & sköna somhelst!) bandeu bh i spets & dödskallesjal från Wetseal. Dock är detta inte allt jag köpte, resten får ni bild på senare!

Spenderade helgen i Minnesota, var på Mall of America tillsammans med Kylee & en massa Ef-studenter förstås. Hade en jättebra helg förutom att jag blev sjuk i bussen påväg dit. Det blev en hel del shopping, god mat & en massor av nya fina minnen! Lite bilder från resan får ni om nån dag, får jullov imorn så då har jag tid att blogga. Har varit ganska stilla här på bloggen på senaste tyvärr. xoxo

Kommentarer
Skrivet av Fatma

kolla din mail! :)

2012-12-21 @ 11:00:26
URL: http://fatmas.se
Skrivet av Anonym

Ville bara tipsa om att du just nu kan vinna en phaxbikini i min blogg :) Tävlingsreglerna är enkla och det är inte så många som deltagit vilket gör chanserna att vinna större! :)

2013-03-12 @ 16:48:11
URL: http://sajohansson.blogg.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0