St.Louis shopping



Hittade Hm i ett köpcenter i St.Louis, blev hur glad somhelst!! Två tshirtar & två linnen,en väska & ett par vantar fick det bli därifrån. På forever 21 köpte jag ett par vantar, en halsduk och nagellack. Ringarna köpte jag på Aeropostale om jag minns rätt. Det bästa var när vi var påväg ut från Six flags fick jag syn på en sjukt snygg luvtröja, BATMAN!! Om mina pengar tar slut fort? Tyvärr ja.. men shoppningen här är liksom tusen gånger bättre än i Sverige känns det som, billigare dessutom. xoxo

Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0