Boomnight



Här har vi bilder från boomnight som var för några veckor sen! Först var det Powderpuff game (junior & senior tjejerna möter varandra i en match flagfootball). Dom berättade även vilka som blivit utsedda till Homecoming king & queen, grattis till Elisabeth & Karl!! (Elisabeth är förövrigt barnbarn till min värdmamma). Efter powderpuffmatchen & allt så tände dom en bonfire, vi cheerleaders gjorde några cheers & sen var det slut. Bonfiren brann dock flera timmar men de flesta drog hem väldigt tidigt! Det är just sånt här som jag är så glad att jag får chansen att uppleva. xoxo

Kommentarer
Skrivet av Victoria

Åh du är så ball.. Jag saknar dig <3

2012-09-27 @ 21:32:13
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0