Black and white

 


Heeej darlings!! Ca 18 veckor kvar tills hemfard, vilket passade ganska bra nar det finns 18 avsnitt av Skargardsdoktorn. 1 avsnitt per vecka alltsa, borjade igar och herregud vad jag alskar den serien. Mysfaktorn ar hog och nar jag hor fiskmasarna fylls jag av saknad till mitt alskade langsjon! Idag var det basketmatch mot Holy Trinity som stog pa schemat, vi drog for att kaka innan med tjejerna och coachen. Den minsta av oss bestallde in en stor stek, sallad och pommes frites. Hahaha, Cassie kan ata som ingen annan!! Vi at pa en Irlandsk restaurang  och den var jattemysig, det fanns fina tavlor och citat pa vaggarna. " Two people shorten a road" blandannat, sa fint. Sen att dom hade skyltar till Galway (laten fran Ps. I love you!!!!) och att det stog langden dit i kilometer gjorde mig lycklig haha. Sana lojliga saker som gor en glad alltsa! 

Nar vi kakat klart sa skrev Haley en fin liten lapp till servitrisen och jag undertecknade med The Swede. Vi gav dom aven 3 dollar i dricks (ungefar 21 kronor, och ja man ger dricks sa gott som hela tiden pa restauranger). Hade en jatterolig kvall tillsammans med mina underbara och harliga cheerleaders, skrattade tills vi fick ont i magen! Stog vid sidlinjen och gjorde " bend aaaand snap!!" medans coach O'Neill skrattade ihjal sig. Tappade bort telefonen gjorde jag ocksa, fick panik och annu mer panik nar jag insag att jag hade mitt finaste skal nansin pa den. (skalet jag fick av Elsa, en bild pa henne och mig som sma). Hittade mobilen i min vaska som tur var! Pa vagen hem fran Holy Trinity var det skonsang som gallde, skrek oss hesa med andra ord.

Alskar mina tjejer hur mycket somhelst och jag blir alldeles deprimerad nar jag tanker pa att jag om 4 manader maste lamna allihopa. Forsoker ta vara pa varje minut och varje sekund jag har kvar har i Usa! Sorgligt nog har vi bara 2 basketmatcher kvar.. Som tur ar sa ar det fler brottningsmeet kvar iallafall och helgen vid alla hjartans dag sa ar det State Wrestling. Tror vi ska dit sa det ska nog bli en riktigt bra helg med Cassie, Haley och de andra brottninscheerleaderna. Pa torsdag far vi vara nya uniformer foressten, sa sjukt excited!!!! Lagger in en bild pa dom sa fort jag kan. PUSS 

Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0