Världens bästa syskon

 Världens bästa syskon. 

Magnus, världens bästa storebror som är 7 år äldre och hur överbeskyddande somhelst när det gäller sina småsystrar. Men han är ändå världens bästa, han som lär mig om allt möjligt. Han som alltid finns där för mig vad som än händer. Han som har världens sjukaste humor och alltid får mig på bra humör. Åh vad jag saknar dig brorsan!!

Sen har vi världens bästa storasyster, Nina. 6 år äldre och storasyster samt bästavän på samma gång. Hon vet nästan allt om mig och det jag inte berättar för mamma berättar jag för Nina. Att vi delar samma intressen och har så gott som samma personlighet gör oss bara närmare varandra. Saknar dig allra käraste syster!

Jag hade inte varit samma person om ni inte funnits och jag är så glad att jag har er.  Jag älskar er ♥

 
 
 

Kommentarer
Skrivet av Syster

Åhh du är BÄST! Och hörrö, du vet att mor läser detta va? ;) Haha!

2013-01-22 @ 09:24:22
Skrivet av Anonym

söta =)

2013-03-03 @ 13:45:44
URL: http://sajohansson.blogg.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0