Usa

Jag är i Usa!!! Kom hit i Tisdagskväll men har varit alldeles för trött och jetlagged för att orka blogga.. har inte tagit några bilder heller typ. Har varit kass på att blogga också, jag vet! Men lovar att jag ska bli bätrre på det, försöka iallafall. Flygresan gick hur bra som helst, träffade massor av Ef-studenter typ, 2 stycken flög med mig från Arlanda och sen träffade jag några andra i Frankfurt, men jag hängde mest med en av killarna från Sverige. I Chicago möttes vi av en tjej från Ef som hjälpte oss att hitta till rätt terminal osv och jag skulle åka med ett helt annat flygbolag än dom andra så det blev lite krångel, men det löste sig tillslut. Hade massa tid att döda när jag checkat in väskan och hittat till rätt gate så chilla lite på Starbucks och sådär. Planet från Chicago till Burlington var så sjukt litet, det hade plats för 8 passagerare + 2 piloter och man kunde inte ens stå upprätt i det, helt sinnes. På flygplatsen i Burlington så möttes jag av min värdmamma Glinda och hon är hur snäll och söt somhelst!! Sen kom även mina IEC's Sara och Brian plus deras två söner.  



Huset jag bor i är jättefint och gulligt, det är bara jag, Glinda och hennes katt Mittens som bor här. Huset är ganska stort och det var meningen att jag skulle sova nere i "källaren" först men jag bytte rum till ett här uppe istället. Ni får bilder på det senare! Sen jag kom hit så har jag inte gjort speciellt mycket, vi har varit och hämtat Glindas nya bil, käkat ute och träffat hennes son och hans familj plus några grannar häromkring. Glinda har 5 barnbarn tror jag, men jag har bara träffat 3 av dem än så länge, Ali som är 15, Elisabeth som är 17 och Miah som är 6 år. 



Igår kom Ali och hennes kompis Terra och så visade dom mig runt i staden här, visade skolan osv. Träffade även Emily, som också är en kompis till Ali och Terra. När jag kom "hem" så åt vi middag, jag och Glinda. Senare kom Ali och Emily hit och pratade med mig om en massa. Hörs senare darlings!

Kommentarer
Skrivet av Anonym

Vad är IEC's för något?

2012-08-03 @ 19:49:00
Skrivet av Nina

Skönt att äntligen få se hur du har de ist för bara nån mening på sms eller nått ord från mor.. :D

2012-08-04 @ 15:58:36
Skrivet av Vicki

Häftigt! :D läskigt med mini flygplanset ju! haha

2012-08-05 @ 22:10:46
URL: http://vickiso.com

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0