Football game @Pekin



Igår var det första football matchen för säsongen! Alla cheerleaders + coacherna åkte dit tillsammans. I bilen påväg dit så lärde jag dem svenska svärord och lite annat, det är helt sjukt kul när dom försöker uttala svenska för det låter helt fel. När vi kom till Pekin (ungefär en timme från New London) så var vi alla jättetaggade på att få cheera lite!! Det var en obeskrivlig känsla att få stå där på sidan och cheera för våra tigers, hur sjukt är det inte att jag får chansen att göra det? Jag är så lycklig så det finns inte. Vi förlorade matchen men det spelar ingen roll,  jag har sett min första football match!!




Kommentarer
Skrivet av Jennifer

Jag ställde bara om tangentbordet till svenska. Det ser ut som ett amerikanskt tangentbord men när man trycker på knapparna så sitter de i svensk ordning :)

2012-08-25 @ 17:26:05
URL: http://jenniferusa.blogg.se/
Skrivet av miriam

avis bah

2012-08-28 @ 17:22:22
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0