Iowa state fair



I Tisdags åkte jag, Ali, min värdmamma och hennes kompis till Des Moines för gå på Iowa state fair. Det fanns allt möjligt där, massor av friterad mat, karuseller, söta djur och en massa ställen där man kunde köpa saker. Jag och Ali hade tråkigt till en början, fast sen gick vi in på själva karusellområdet och där blev vi attackerade av en hund, livrädda i pariserhjulet, lurade på biljetter och sånt där. Jag åt funnel cake för första gången också, det smakade som pannkaka ungefär, bara det att den var friterad. På vägen hem skrattade jag och Ali tills vi grät, körde en lek där man letar bokstäver på skyltar och det var "some serious dancing going on in the backseat". En toppendag var det och det var just en sån dag jag behövde även om jag var dödstrött när vi kom hem! 



Kommentarer
Skrivet av Sandra

Jag har inte vågat smaka funnelcake än, de ser läskiga ut och jag har aldrig riktigt fattat vad det är. Haha :P

2012-08-18 @ 17:23:56
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Skrivet av Maren

I love 'Google Translator' :D Hope you (will) have a wonderful, unforgettable time in the USA :) Greetings from Germany xx

2012-08-18 @ 19:49:21

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0