Shopping

Idag åkte jag och Glinda till Iowa City för att shoppa, det finns nämligen ett stort köpcenter där med massor av klädaffärer. Victorias secret, Forever 21, Gap, Hollister, American Eagle Outfitters osv osv. Köpte en hel del nya kläder plus en webbkamera, så jag kan skypa med alla därhemma i Sverige. Blev väldigt förvånad när alla i affärerna var så trevliga mot en också, tog ens kläder och hängde upp dom i provhytten och sånt där. Hade iallafall en riktigt bra dag och älskar verkligen alla affärer dom har här i Usa som inte finns i Sverige, speciellt Victorias secret och Forever 21! Och mamma, jag vet att du sa att jag inte skulle göra slut på alla pengar på en gång, förlåt..

Kommentarer
Skrivet av Victoria

FYFAN vad avis jag är på dig, här hemma är det bara grått väder.. Jag ska börja blogga igen och läsa din USA blogg dagligen nu, så vi kan snacka här genom bloggarna darling :D älskar dig!!!!

2012-08-07 @ 14:14:03
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Skrivet av miriam

ååh, nej vadå avundsjuk!

Saknar dig varje dag. Tur att fb finns osv. höhö. Vi får skypa nåt latero dude.

Ha det bäst!:D

2012-08-07 @ 18:50:04
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se
Skrivet av Syster

Nu lät de ju som att du hade gjort slut på alla pengar oxå.. men om du hade gjort de hade du varit riktigt duktig. och riktigt så duktig är du inte.. BRA ATT DU HAR DET BRA!!

2012-08-08 @ 10:02:20
Skrivet av Sandra - Breakaway

Åh, jag saknar den där fascinationen över allt som finns att shoppa i USA. Man blir faktiskt mättad efter ett tag ;)

2012-08-08 @ 17:26:32
URL: http://www.breakaway.se/
Skrivet av denice

HEJ BABY.

Är så avis på dig som fått shoppa så mycket :D saknar iallafall dig hur mycket som helst och hoppas du har det bäst! LOVE <3

2012-08-09 @ 15:59:40
URL: http://wikstromdenice.blogg.se/
Skrivet av bulan

saknar dig också bästavän<3

jag klarar typ inte av att prata med dig eller om dig för då börjar jag grina:( men dom här tio månaderna kommer gå sååå fort!! PUSSSS

2012-08-10 @ 11:48:53

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0