Young, wild and free



Här har ni lite blandade bilder att titta på. Först har vi Glindas katt Mittens, söt och tjock men den gillar inte mig tror jag. Sen har vi datorn vi fått av skolan, en helt ny Mac. Det roliga är att jag inte kan komma in på internet på den, vilket betyder att jag inte kan göra mycket alls på den. Sen har vi Hungergames böckerna som jag köpte på Walmart iförrgår, så jag får skylla på Suzanne Collins om jag aldrig somnar på kvällarna. På sista bilden ser ni två par jeans jag köpte förra helgen (?) och det är faktiskt rätt sjukt att jag som nästan aldrig har färgglada kläder på mig köpte två par jeans som är just färgglada. Känner att mamma borde vara stolt över mig för just det!

Imorgon börjar jag High School och jag är nervös, taggad och har tusentals fjärilar i magen. Precis som det ska vara med andra ord! Om en timme ska jag bege mig till skolans gympasal för Cheer practice och jag måste säga att det spelar ingen roll vilket humör jag är på när jag drar till träningen för när vi är klara är jag alltid jätteglad. Har fullt upp resten av veckan och kommer nog vara överlycklig när det blir helg!

Kommentarer
Skrivet av miriam

asså snyggaste jeansen eller vad :o

2012-09-09 @ 12:03:50
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0