Svar på fråga

Alicia:
Hej! 
Jag undrar om killarna i USA är snyggare än dom i Sverige?? Vad tycker du själv?:) kan inte du knäppa en massa bilder på dom med? Har du blivit kär under resan? Hur mycket Kostade resan och betalade du själv? Och en sista fråga, tog du med dig din egna lap top? Har du en MacBook pro?:)

Svar: 
Heej!! Helt ärligt har jag inte sett speciellt många snygga killar, finns väl några i skolan som ser bra ut osv men gillar nog svenska killar mer. Tänker nog inte knäppa några kort på dom dock, sorry! Jag har inte blivit kär i någon, tycker det skulle vara allt för komplicerat dessutom.. Allt som allt blev det kring 100.000 kronor, jag betalade tillsammans med mina föräldrar & stipendie. Jag tog med mig min egna laptop, men använder skoldatorn oftare.. skoldatorn som vi får använda under hela skolåret är en Macbook, dock ingen pro. Hoppas du fick någorlunda bra svar på din fråga! Är det något mer du undrar så är det bara att fråga, jag svarar så gärna :) Kram!

Kommentarer
Skrivet av Sandra Andersson

Jag skulle också svara neeej på den frågan. Överlag så nej, och dem klär sig som skit. Kan ingen typ lära amerikanska killar att klä sig? Det är jättemycket svenskar och andra internationella studenter här och man ser på långt håll vem som är amerikan(fulast klädd), vilka som är från europa, asien och svenskar sticker ut rätt mycket med sina tajta brallor ;)

2012-12-10 @ 16:42:19
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Skrivet av chjh

Hej, vilken fin blogg du har!

2012-12-13 @ 14:18:52
URL: http://chjh.blogg.se
Skrivet av Mohammedi's | Art, model & designer

TIPS: Delta på mina tävlingar!
Lucka 10, avslutas idag, så delta...
Och delta på lucka 13 , 12 , 11!!! <3 - http://mohammedis.se

2012-12-13 @ 19:05:12
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0