Choirconcert

 

Här får ni 2 bilder från våran choirconcert den 22a Oktober. Vi sjöng Bonse aba (en afrikansk sång), jar of hearts, to make you feel my love, sen sjöng grabbsen rhytm of love. Choir i high school är ganska kul ändå, man är uppdelad i 4 olika "grupper". Killarna är tenors & bases, tenors är högre noter medans bases är de lägre. Sen är tjejerna sopranos eller altos, sopranos är då de högre & altos de lägre. Jag är en alto, skulle nog aldrig klara av de noterna som sopranos måste sjunga om jag ska vara ärlig. Vi har en till choir concert den 15e december, men då är jag & shoppar på Mall of America tråkigt nog.. Jag är föressten med i Show Choir, som jag hört ska vara riktigt roligt. Så ser framemot att få börja med det & uppträda/tävla lite! xoxo

Kommentarer
Skrivet av Sandra

Show Choir som i Glee? Åh damn! :)

2012-11-25 @ 07:07:44
URL: http://sandraaandersson.blogg.se
Skrivet av miriam

åååh, nej men vad kul :D

2012-11-25 @ 14:31:18
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0