Dear monday, I don't like you



Har fullt upp den här veckan, första två brottningsmatcherna för säsongen, plus en massa plugg. Men livet leker ändå! Och vet ni vad? Bri ska förmodligen på brottning meetet imorgon & då ska hon nog ta med min kamera, så har ni tur får ni lite bilder därifrån sen! Det är föressten lite småkul att killarna i skolan har gått & halvt svält ihjäl sig för att komma i den viktklassen dom vill typ. Men det ska bli kul att se en brottningsmatch för första gången & förhoppningsvis är grabbsen bättre på brottning än vad dom var på att spela football. Tragiskt nog förlorade vi alla våra footballmatcher, men vi cheerade på bra iallafall! Var förövrigt & shoppade lite idag med min värdmamma + mina 2 värdsystrar, var tvungen att köpa skor för brottningscheerleadingen. Och helt seriöst, jag  älskar verkligen min värdfamilj, kunde inte ha fått en bättre!! ♥

Vet att jag inte får speciellt många kommentarer här, men är det nåt ni undrar över eller vill att jag ska visa bilder av etc så är det bara att fråga! xoxo

Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0