Man saknar allt som man inte har





Senaste bilderna från min instagram (mariakraft, följ följ följ!)

Sen jag skrev här senast så har jag käkat finmiddag hemma hos Libby tillsammans med henne och Bri, våfflor tillsammans med grädde och jordgubbar, perfekt uppladning för cheerleading. Sen var det dags för Districts, där två av våra brottare hade chansen att ta sig till State, vilket dom inte gjorde tyvärr.. Sen har vi en bild på min klocka jag köpte när jag var till Mall of America, snyggaste klockan jag nånsin ägt, har alltid viljat ha en också! Världens bästa syster skickade massor av svenskt lösgodis till mig, BÄST!!! Har kollat på massor av Satc, älskar den serien och har nu sett klart på alla sex säsonger för typ 10e gången. Efter sista basketmatchen för säsongen var jag och Haley två ledsna cheerleaders, slut på cheerleading för mig.. sjukt sorgligt, men jag har haft helt otroligt roligt!! Lite shopping på Victorias secret gjorde mig på bra humör iallafall, yogapants, linne och mobilskal, wehey. Världens bästa pappa fyllde år den 19e förresten, saknar dig pappsen!! Och sist men inte minst har vi min favoritfilm som liten, lilla blå loket. Åh nostalgi ♥


Nu ligger jag i sängen och laddar upp för ännu en vecka i skolan, har redovisning för ett projekt i Engelska som förhoppningsvis går bra. Ska dessutom boka in en tid för att färga håret, ska bli ännu ljusare hade jag tänkt! Ska försöka bli bättre på att blogga förresten, har ju ingen cheerleading nu somsagt så har mer tid. xoxo

Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0