But if you loved me, why did you leave me?

 


1. jag och bastaste Haley♥  2. en av de basta latarna som nansin gjorts, denna version ar dessutom tusen ganger battre an originalet! LYSSNA. 3.Bussen pavag till brottning i Centerville i torsdags, semestertest gjorde tydligen alla valdigt trotta for de flesta somnade. Och ja, jag har akt gul skolbuss. SA JAVLA COOLT!!!! dog typ forsta gangen jag klev in i en. sa lojlig jag ar. 4. Fick ett brev pa posten och tydligen ar mitt namn inte Maria langre? Vad gick fel? 5. En mysig morgon for nagra veckor sen, Hart of dixie (riktigt bra serie!!) och marabou. wonderful. 

Heeej igen! Vet att jag ar valdigt dalig pa att logga in pa bloggen och faktiskt ta mig tid att skriva ett inlagg. Men har faktiskt haft valdigt fullt upp senaste veckan, semester test var hur jobbigt somhelst och jag hade massor av plugg. Var blandannat tvungen att memorera och saga hela Gettysburg adress, klicka har for att fa reda pa vad det ar. Nu har vi langhelg, dvs vi ar lediga imorn ocksa. Hur underbart somhelst, precis vad jag behovde!! Igar var jag upp klockan sex, klockan sex pa en lordag?! Brottningsturnering hela dagen i Waco och en av killarna vann faktiskt sin viktklass, GO AVERY!! Hoppas verkligen han eller nan av de andra killarna gar till state sa vi far dra till state tillsammans med dem.

Annars ar jag riktigt pepp pa livet i allmanhet, ny termin i skolan vilket betyder att betygen borjar om med ett A, aven fast mina betyg faktiskt varit riktigt bra. Forra veckan fick jag reda pa att jag tillsammans med nagra andra elever pa skolan (bla en av mina vardsystrar) ar med i honor roll (de som har hogst betyg i skolan). Riktigt stolt over mig sjalv! Annars da? Har varit har i 167 dagar och snart ar jag pavag hem igen, sa forsoker ta vara pa varje dag. xoxo darlings

Ar foressten valdigt mer aktiv pa instagram och twitter, sa folj mig dar istallet. mariakraft heter jag pa bada tva!

Kommentarer
Skrivet av Syster!

DU ÄR SÅ JÄVLS GRYM! Så roligt att läsa :)

Svar: du med syster!!! saknar dig <3
Maria Kraft

2013-01-14 @ 08:37:53
Skrivet av miriam

åååh var stolt maria!!!
hoppas jag kommer och hälsar på lite så att du inte hinner åka hem innan vi ses hehe

2013-01-14 @ 16:03:46
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se
Skrivet av denice

sv: i miss you my baby!!! :(
inatt kunde inte jag sova också försökte jag skicka till dig i kik men mitt kik funkar så himla dåligt så jag gav upp. men skrev iallafall att jag saknar sönder dig och att vi måste skypa, HAHA JAG VET ATT JAG SUGER PÅ SÅNT.... ska försöka bli bättre :* love you!
underbart att läsa dina texter :)

föresten, gizmo says hi ;-)

2013-01-19 @ 12:42:39
URL: http://wikstromdenice.blogg.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0