Nya uniformer och omvänd hemlängtan


Cassie, jag, Olivia, Ashley och Haley.  (sen ar det tva tjejer fran Winfield ocksa, Hanna och Asia) 

Vi fick vara uniformer idag, woho!!! Sa sjukt snygga och skona. Riktigt nojda tjejer kan jag saga. Vi hade ett meet i Waco idag, det var 3 skolor (inklusive oss) och Waco hade bara 3 brottare idag sa det gick ganska fort. Avery, varan heavyweight pinned killen han brottades mot. Fick rysningar i hela kroppen, skrek tills jag hostade nar han forst lag underst och sen lyckades vinna! Gladjerus. Vi hoppas pa att han ska ta sig anda till State sa vi far aka dit over en hel helg och cheera!! Skulle vara sa sjukt roligt. Pa lordag ar det tournament hela dagen i Lone Tree, som tur ar sa har dom en riktigt bra gympasal och bra concession stands sa det blir nog bra. Haley ar pa brollop dock, kommer vara sa tomt utan min galna amerikan hela dagen! 

Jag har insett att jag ar sa sjukt glad och lycklig har i Usa och jag har sa sjukt bra vanner har. Skrattar tills jag far ont i magen och tills jag grater. Forstar inte hur jag ska overleva utan varldens basta cheertjejer nar jag kommer hem till Sverige. Kommer sakna Usa sa himla mycket, omvand hemlangtan helt enkelt. Usch och fy. Alskar mina tjejer, ar sa glad att jag har dom som forgyller mina dagar ♥



Kommentarer
Skrivet av Syster

Härligt att höra ;)

2013-01-25 @ 15:55:58

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0