Back to school supplies

Igår var min värdmamma ledig från jobbet så vid 9 gick vi iväg till banken för att fixa ett visa kort, det är dock ett presentkort som man laddar med pengar men det behövdes för att jag ska kunna ladda mitt amerikanska simkort med pengar. Senare kom Dana (assistant coach för cheerleadingen på skolan där jag ska gå) och hämtade mig, sedan fick jag lära mig två stycken cheers av Bri och Janice, två tjejer som är med i cheerleadingen. Jag missade den riktiga tryouten för cheerleadingen, så det var min tryout. Det var hur kul som helst! På måndag får man reda på vilka som kom med i teamet!



När jag kom hem så bytte jag om och sen åkte vi för att hämtade Miah på "dagis" sen så åkte vi 3 till Burlington för att köpa grejer tills skolan börjar. Mappar, pärmar, linjal, pennor, miniräknare osv. Senare hittade vi äntligen shorts som är tillräckligt långa att ha i skolan också, plus några jeans och 2 par skor. Så nu är jag stolt ägare till ett par svarta låga converse, det faktum att dom kostar mer än hälften här än vad de kostar i Sverige är ju inte helt fel heller. Imorn tänkte jag lägga upp lite bilder på mitt rum!!

Kommentarer
Skrivet av Petra

hej allt bra med dig?

2012-08-11 @ 23:44:41
URL: http://brunettpetras.blogg.se/
Skrivet av Victoria

<3 <3 du gör de bra

2012-08-11 @ 23:58:59
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Skrivet av Julia Hallgren

Du verkar ha det super bra där borta, fortsätt med det!!

Puss<3<3

2012-08-12 @ 10:55:51
Skrivet av Syster

Du verkar ha de toppen vilket är suveränt och vi väntade oss ju inget annat heller så :)

Lycka till med Cheerleadingen! pussssss

2012-08-12 @ 11:37:27

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0