Cheerleading

Fråga från Tova: tränar du cheer i swe elr hur lyckades du komma med? :) 

Svar: Nej jag tränar inte cheer hemma i Sverige, jag pratade med min Iec och min värdmamma om att jag ville vara med i cheerleadingen på min high school så de pratade med coachen osv. Jag missade den riktiga tryouten för det här året men fick en "egen" liten tryout istället.. Fick träffa två av cheerleaderna (Bri & Janice) och så lärde dom mig 2 cheers. Sen var det några
träningar och sen fick man veta vilka som var med i laget.

Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0