High School

I Onsdags började jag High School!! Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv, men det gick hur bra somhelst! Hade lite problem med att hitta till alla klassrum först bara, men det börjar bli bättre faktiskt. I vissa klasser är det dock ingen jag känner och sådär, men det ska nog gå bra ändå. Skolan har precis fått ny air condition också, så det är kallt i hela skolan, vilket faktiskt är skönt när det är 30+ utomhus. Efter skolan var det bara att gå hem och byta om till cheeruniformen för att sedan gå tillbaka till skolan för att sedan åka till Geodes (en "park") för fotografering med resten av cheerleaderna!

(knäppte den här när jag var påväg hem från skolan igår, så ni kunde få se lite hur det ser ut häromkring) 

Igår var andra dagen i skolan vilket betyder att vi började jobba litegrann, min dator krånglade en massa och sen var vi tvungen att översätta massa spanska ord till engelska som läxa. När jag kom hem så var det bara att byta om och sedan gå tillbaka till skolan för cheerpractice. Sen hem och duscha för att sen åka till Ali, hennes mamma hade "smyckesparty" så jag följde med dit, fast jag var med Ali hela tiden. Måste säga att hon är helt besatt i One Direction och speciellt Niall! 

Idag har jag på mig uniformen igen, för ikväll är det footballmatch och på skoldagen ska alla cheerleaders ha på sig uniformen. Hoppas denna dag går fort för jag vill på min första footballmatch. GO TIGERS!!

Kommentarer
Skrivet av tova

tränar du cheer i swe elr hur lyckades du komma med?:)

2012-08-24 @ 22:19:18
Skrivet av miriam

HUR VAR FOTBOLLEN???

ååhå, jag behöver dig här hemma dude

2012-08-24 @ 23:44:08
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0