Utbytesstudenter


Har ingen bild så ni får ta och lyssna på en ruskigt bra låt istället!

Igår kom några utbytesstudenter till oss, det var Lea (Tyskland), Serra (Tyskland), Niels (Nederländerna), Raffaele (Italien) och Alicia (Spanien) plus deras värdfamiljer som kom hit. Vi pratade en hel del, om hemlängtan, saker vi saknade hemma och en massa annat. Vi åt pizza (helt sjukt vad annorlunda pizzorna i Usa är än hemma) och till efterrätt var det brownies som jag bakat och cheesecake som Glinda bakat (min värdmamma). Jag hade jättetrevligt och det var kul att få träffa alla, även om jag träffat både Lea och Niels förut.

Senare när alla åkt hem så åkte vi och hämtade Miah (Glindas 6åriga barnbarn) som förövrigt är världens sötaste tjej. När vi kollade på film igår så hoppade hon runt och dansade i vardagsrummet igår samtidigt som hon sjöng en egen version av Baby one more time och kastade slängkyssar till mig.

Idag är det Ali's födelsedag (Miah's storasyster, dvs Glindas andra barnbarn) så jag tror vi ska dit och fira henne. Grattis Ali!!

Kommentarer
Skrivet av Vicki

Hur gammal är Ali då?:)

2012-08-19 @ 22:37:35
URL: http://vickisoc.com
Skrivet av Lisa L

Maria, du är grym! Är sjukt avis, ta hand om dig nu. Och Grattis till Cheerleader platsen ;)

Kram på dig, ses snart!

2012-08-20 @ 22:35:57

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0