Cheerleading

Fick en fråga av Linnea som jag tänkte svara på:
Heej, skulle va jätte glad om du svara för jag ska förhoppningsvis åka som utbytesstudent om ett år typ! Hade du testat Cheerleading här i svergie innan eller lärde du dig det helt från början i USA? och utövade du någon sport i svergie? :D

Hej! För det första, hoppas du kommer iväg på ditt ubytesår för det är verkligen ett minne för livet & något du aldrig kommer ångra att du gjorde. Jag dansade cheerdans i Sverige för några år sen & där lärde jag mig några grunder till cheerleading men har även lärt mig en massa nytt här! Jag har bla gått i truppgymnastik i Sverige men det senaste åren har jag inte utövat någon sport alls :) Hoppas du fick svar på din fråga nu, är det nåt annat du undrar över så är det bara att fråga! 

Kommentarer
Skrivet av linnea

tack så jätte mycket för svaret :D

2012-10-01 @ 17:42:52

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0