LIVET

Är lycklig och alldeles full av glädje. Hade en jättebra vecka förra veckan, var på Funcity på måndagen med mina cheertjejer för att fira min födelsedag (Funcity är ett ställe där det finns massa olika spel, lasertag,gokart osv). Vi har även dekorerat skåp i skolan, high school-spirit!! I Fredags var det första football matchen på hemmaplan och killarna spelade hur bra som helst! Innan matchen var slut försvann strömmen dock, så det blev alldeles kolsvart. Då började vi battla mot de andra cheerleadarna genom att skrika cheers så högt vi kunde och vi drog med alla tigerfans i det också. "We've got spirit, yes we do. We've got spirit, how about you?" Skrek så högt och så länge att jag fick ont i halsen och blev alldeles hes, men det var så värt det för ett tag hade jag gåshud över hela kroppen. Underbar kväll. 



Kommentarer

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0