Måndagslista

Fem saker som..

Upprör dig

1. Folk som klagar på allt och alla, hela tiden
2. När folk mår dåligt och det inte finns något jag kan göra åt det.
3. Det faktum att mitt utbytesår snart är slut.
4. Att tiden går alldeles för fort.
5. Sättet vissa folk beter sig på.

Gör dig glad

1. Det faktum att vi inte har någon snö alls ute, woho!!
2. Att det är prom om mindre än två veckor (även om jag har lite panik, gaaah)
3. Det faktum att jag snart är hemma i Sverige igen!!
4. Att denna dag inte är så jobbig som jag trodde att den skulle vara
5. Att det är måndag och att jag ska kolla på skärgårdsdoktorn när jag kommer hem (ett avsnitt varje måndag, tills ja kommer hem till Sverige)

Du älskar
1. Dagar då allting känns så sjukt bra
2. Dagar då vi knappt gör något alls på lektionerna
3. Dagar då jag inte har några läxor eller skolarbete att göra 
4. Musik som ger mig rysningar för att det är så sjukt bra 
5. Mina fina vänner och min familj förstås

Låtar du lyssnar på hela tiden (mina top tracks på spotify)

1.OneRepublic – Counting Stars

2. The Saturdays – My Heart Takes Over - Radio Edit

3. Marina and The Diamonds – Primadonna

4. Newkid – Sarah

5. Starship – Nothing's Gonna Stop Us Now

Du gjort idag
1. Vaknat
2. Käkat frukost
3. Smsat med mina nära & kära hemma i Sverige
4. Kikat på första avsnittet av Med Clara Henry 
5. Lyssnat på glad musik imorse för att inte deppa ihop helt (måndagsmorgon ju)

Händer i helgen
1. Ingen aning alls
2. Ta igen sömn som jag inte får nu i veckan, eller nåt sånt.
3. Skypa lite med mina svenskar 
4. Kika på massor av serier (följer ju typ 7 serier samtidigt)
5. Något skoj förhoppningsvis!

Snodde listan från: http://hannaek.com


Kommentarer
Skrivet av Amanda

Finns fortfarande jättemycket fint kvar i bloppisen!
Så in och shoppa loss hos mig, allt till grymma priser!
Sakerna kan självklart skickas.

Vi ses! :)

2013-05-06 @ 14:08:05
URL: http://magnusson08.blogspot.com
Skrivet av miriam

sv; snart så finaste du. snart

2013-05-06 @ 21:55:14
URL: http://skarinmiriam.bloggplatsen.se
Skrivet av MATILDA

rolig lista :D

2014-03-24 @ 10:16:09
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0