Soundtrack of my life


Snodde denna från Hanna

Sätt din spotify på Shuffle och gå igenom denna lista helt enkelt. 


Opening Credits:
Trying not to love you - Nickelback

Waking Up: Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
Att vakna till Håkan kan inte bli annat än bra. 


First Day At School:
I can't make you love me - Bon Iver


Falling In Love:
Endtapes - The joy formidable
Fin låt och att bli kär är fint det med, så lite passar det väl antar jag.


Fight Song:
Here without you - 3 doors down 


Breaking Up:
Och det blåser genom hallen - Winnerbäck


Prom:
Better than me - Hinder


Life:
Marry me - Train
Ska väl gå runt och fria hela livet jag rå.

Making Babies: The wild hunt - Tallest man on earth


Mental Breakdown:
Society - Eddie Vedder
Och ja, denna låt har jag ex antal mental breakdowns till.


Flashback:
Wherever you will go - Charlene Soraia 
Åh så fint, världens finaste låt ju. 

Getting Back Together: Längesen - Petter, Veronica Maggio


Wedding:
River en vacker dröm - Håkan Hellström
En håkan låt på mitt bröllop kan ju aldrig bli fel, eller hur?


Birth Of Child:
S.E.X - Nickelback
Hahahaha, dör. 


Final Battle:
This is the life - Amy McDonald


Death Scene:
Time after Time - Eva Cassidy
Hade inte varit helt fel att dö till denna låt faktiskt


Funeral Song:
One Day - Trading yesterday 
Yes, yes yes yes yes. Perfekt. 


End Credits:
Permanent - David Cook 
Alltså, så fint. 


Kommentarer
Skrivet av Syster

Om du ska ha Hellström på ditt bröllop kommer inte jag ;)

Svar: Hahaha, mupp! ;) Kom igen Lena ar val bra?
Maria Kraft

2013-02-05 @ 09:36:32

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Klicka dig vidare till Bracy.se! 

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!
Modekungen.se
Modekungen.se – Mode, Kläder, Skor
RSS 2.0